Bisexualitatea oamenilor!
Posted by Anybody on Wednesday Feb 17, 2010 Under ControverseTrebuie sa recunoastem faptul ca bisexualitatea in randul femeilor este la moda, iar la barbati este mai rar intalnita si nu prea bine vazuta de catre societate. Barbatii bisexuali sunt de cele mai multe ori gresit intelesi de catre societate, iar relatiile lor personale de cele mai multe ori sunt afectate de comportamentul celor din jur. Femeile bisexuale sunt mult mai acceptate si mai mult dorite de catre cupluri (daca ne referim la o activitate sexuala).
Specialisti spun ca suntem cu totii bisexuali (mai mult sau mai putin), doar ca de regula, societatea ne dicteaza atractia fata de un singur sex, sexul opus.
Am intalnit persoane ce s-au declarat bisexuali, insa din relatarile lor am inteles ca nu s-au intalnit niciodata cu o persoana de acelasi sex, ci doar cu cupluri. Faptul ca X-leasca a avut “n” experiente sexuale cu un cuplu si ca ELE s-au “jucat”, ii da dreptul sa spuna clar si raspicat ca este bisexuala?
Intrebarea mea pentru voi este : cand putem spune ca suntem cu “adevarat” bisexuali?
Zic eu ca bisexualiatea este o identitate asumata, care ii defineste asa cum pe altii ii defineste homosexualitatea sau heterosexualitatea si nu la cei pentru care bisexualitatea este un experiment. Ma insel? 🙂
Va pupa,
ala micu’ nestiutor 🙂
P.S. Va recomand filmul Kinsey.
February 17th, 2010 at 18:15
Any,spun exact ceea ce spuneam si in postul “Dictionar swing”,eu vad o persoana a fi cu adevarat bisexuala numai atunci cand poate avea orgasm sexuindu-se cu persoana de acelasi sex si sa faca cu placere si atractie cu respectiva persoana de acelasi sex exact ce ar face si cu o persoana de sex opus(sex oral in speta).
February 17th, 2010 at 18:20
oare cum se simte orgasmul privit din prisma a 2 barbati ?? 🙂 ca din prisma a doua femei e incitant 🙂
February 17th, 2010 at 19:08
Adevarat ca toti avem bisexualitatea in noi,dar cum ai spus si tu nu toti ne-o aratam.Probabil in intimitate da dar dupa ce avem certitudinea ca cealalta persoana e de incredere.Nu vrem sa fim judecati si aratati cu degetul de cei din jur.Probabil daca nu ar fi aceasta situatie ar fi mult mai usor sa ne recunoastem bisexualitatea.
February 17th, 2010 at 20:57
“Ala micu”mai bagat in ceatza rau rau ma depaseste total acest subiect:))Poate ar trebui ca o persoana bisexuala sa COMENTEZE acest subiect.
February 18th, 2010 at 00:43
mcleons? ce se intampla sau cum se numeste daca o persoana nu poate avea orgasm ( desi a avut cu un singur partener) nici cu f nici cu m , chiar daca face sex cu maaare placere ?
February 18th, 2010 at 01:05
Pai simplu Ana..daca nu au aparut intre timp(de cand a avut orgasmul cu acel partener)probleme medicale atunci numai psihici sunt factorii care stopeaza orgasmul..ar mai fi varianta ca este f exigenta in materie de sex si in afara de cel cu care a avut orgasmul,nimeni nu s-a ridicat la pretentiile persoanei.Pot fi multe cauze dar parerea mea ca doar psihice ceea ce se poate rezolva cu o evaluare obiectiva a siesi..
February 18th, 2010 at 01:10
@mcleons: multumesc pt rapsunsul prompt. O sa-i transmit :*
February 18th, 2010 at 01:37
Bisexualitatea la femei mi se pare mult mai frumoasa ,tandra si mai apetisanta decat la barbati.Poti spune ca barbatul bisexual are mai multe trasaturi feminine decat masculine ?
February 18th, 2010 at 11:20
Subscriu cu McLeons in ce priveste bisexualitatea la femei, desi, se prea poate ca anumite persoane, fara sa fie bi, sa fie capabile sa aibe orgasm pe orice cale cu minim de dorintza (ex.masturbare) si atunci normal ca un sex oral, chiar si primit de la o femeie, poate sa le provoace orgasm. Sunt foarte sceptica in ce priveste bisexualitatea…. e un soi de ambiguitate pt.mine…cum zicea buburuza se prea poate ca sunt femei care se declara bi dar le vine f.peste mana sa faca ele oral altei femei, sunt incantate doar sa primeasca 🙂
February 18th, 2010 at 14:45
Baggio daca consultam dex-ul ne da la bisexualitate-“Bisexualitate sau intersexualitate = existenta simultana a organelor sexuale masculine si feminine la acelasi individ – echivalend hermafroditism” deci forma despre care vorbim noi e total diferita..Si am specificat,un/o bisexual/a face in pat cu partener de acelasi sex EXACT ceea ce ar face cu un partener de sex opus,cu aceeasi placere si excitatie..
February 18th, 2010 at 22:47
Si eu supt putin sceptic in ceea ce preiveste bisexualitatea, consider ca sunt momente in care poti fi bisexual sau bisexuala, adica nu poti sa fii tot timpul bisexual / bisexuala (ce-i mult strica) si risti sa iesi din normalitate.
February 18th, 2010 at 23:01
@Marian Defineste in cateva cuvinte “normalitatea”…tu consideri ca te incadrezi in acea normalitate de care ne vorbesti?! Pt majoritatea oamenilor noi nu ne incadram in normalitate pt ca ne place sa facem schimb de parteneri, sau pur si simplu pt ca la unii ne place sa mancam fructe si sa bem iaurt….Deci ce este normalitatea? Cat de obisnit trebuie sa fi ca sa fi in normalitate? Sa fie oare ca la rasele de caini daca sunt peste un anumit numar din aceeasi rasa sa fie omologati?! Ce procentaj din populatia lumii ar trebui sa fie practicanti de swing ca sa intram in normalitate, sa fim priviti ca oameni normali?
February 18th, 2010 at 23:11
marian21 eu sunt de acord cu tine cand spui ca nu poti fi bisexual tot timpul ci ca ai momente.doar cu normalitatea nu sunt de acord pt ca normalitatea unora e anormalitatea altora.si invers .asa ca….aviz amatorilor anormali din swing
February 19th, 2010 at 00:26
Normalitate e considerata atunci cand majoritatea oamenilor dintr-o societate sunt de acord cu ea .
February 19th, 2010 at 01:20
Adica minoritatea este o cantitate neglijabila ce trebuie ingenunchiata de majoritari in cazul in care nu este considerata normalitate?
Si este NORMAL ca o minoritate sa depinda de parerea majoritatii???
February 19th, 2010 at 01:37
Da, este normal ca minoritatea sa se supuna majoritatii.
O majoritate l-a votat pe basescu,deci minoritatea se supune majoritatii si base a iesit presedinte.
February 19th, 2010 at 01:46
Aici nu era vorba de politica ci de inclinatii sexuale, obiceiuri samd.
February 19th, 2010 at 01:55
A fost un exemplu de cum majoritatea hotaraste ptr minoritate. Asta se intampla si in cadrul unui grup, chiar si in swing.E o regula democratica si care nu s-a inventat la noi.
February 19th, 2010 at 02:15
Daaa? atunci ce parere ai despre cei ce ne considera niste stricati ca suntem swingeri?Ei sunt majoritari, noi minoritari…deci sa intelegem ca tu le dai dreptate conform regulii democratice?
February 19th, 2010 at 03:15
Nu,ptr mine e mai important cum ma simt eu in comparatie cu majoritatea,dar pana o sa li se schimbe conceptiile trebuie sa jucam dupa regulile lor, in societate vorbesc,iar in grupul tau te comporti asa cum crezi de cuviinta si cum sunt stabilite regulile swingului.Si in sw sunt persoane care nu sunt de acord cu regulile actuale,dar daca vor sa faca parte dintre swingari trebuie sa se conformeze regulilor actuale.
February 19th, 2010 at 08:56
Daca tot am deschis subiectul acesta, hai sa va spun si parerea mea despre normalitate. Fiecare om e responsabil de deciziile si principiile lui. Eu ca persoana imi place sa gust din toate fructele, cu alte cuvinte imi place sa experimentez orice si sunt deschis la orice provocare, ceea ce consider ca este ceva normal. As iesi din normalitate in momentul in care nu mi-ar mai place numai citricele de exemplu. Iar partea cu sociatatea si ce spune ea despre cei care fac swing, chiar nu ma intereseaza ce cred altii care fie sunt frustrati, fie nu sunt deschisi la nou sau alte motive. Din moment ce eu ma simt bine cu persoane la fel, nu ma consider anormal.
February 19th, 2010 at 11:51
Normalitatea se refera la a face exact ce face majoritatea, insa de-a lungul timpului au existat destule persoane care si-au dorit sa iasa din normalitatea aia contaminatoare. Swingul nu este nicio secta ( asa cum o definea cineva intr-un cancan) si nici o generatie de anormali ci pur si simplu sunt oameni open-mind care stiu ce vor si mai ales au curajul sa spuna lucrurilor pe nume. Sunt destule persoane casatorite sau celibatare care isi doresc sa o faca in 3 sau sa faca swing si raman doar la fantezia respectiva pentru ca nu au curaj.
February 19th, 2010 at 16:18
Frumos spus pisi, sunt multi care vor si nu au curaj sa-si puna in aplicare fanteziile. O sa le para rau la un moment dat ca a trecut viata pe langa ei si nu au facut ce trebuia la momentul oprtun.
February 19th, 2010 at 19:45
Sau poate nu, joker, sunt multi care lasa viata sa treaca pe langa ei, si de multe ori o data cu trecerea timului nu mai poti sa faci unele lucruri pe care le-ai fi putut face.
February 20th, 2010 at 20:00
Nush cum ar trebui sa fie dar stiu cum e la mine. Imi plac deopotriva si femeile si barbatii, sexual vorbind insa daca as avea o relatie cu un stimabil domn si ar trebui sa renunt la femei (din varii motive) as putea sa o fac dar invers niciodata. Adicatelea altfel spus, n-as da un barbat pe o femeie. In alta ordine de idei nu ma vad traind cu o femeie ca si cuplu. Cu toate ca-s femeie sustin cu tarie ca femeile sunt mult mai complicate si dificile, mult mai posesive, ascunse si shirete. Barbatii “are” doo botoane si-atat. E mai simplu cu ei. Ie greu domle cu noi muierile. So nush in care categorie de bisex ma aflu dar stiu ca ie unele p…e (m-am autocenzurat singurea…sac!) de le-as mobila si m-as muta in ele 😛
February 20th, 2010 at 21:10
Intrebarea e de ce sa nu incerci cand se iveste momentul, si dupa aceea poti sa tragi concluziile daca ti-a placut sau nu.Ori mai pui ,ori mai iei.
February 20th, 2010 at 21:15
Joker, cu cine vorbesti tu acilisha puishor? Sa incerc ce? Sa pun, sa iau? Ia detaliaza matalutza ….
February 20th, 2010 at 21:25
Daca nu esti impotriva bisexualitatii si nu ti se pare jignitor sau ca a fi bisexual inseamna ca ai decazut ca individ atunci merita sa-ti descoperi placerile si ca bisexual.
February 20th, 2010 at 23:25
Am ajuns in pat cu femei desi prefer barbatii. Nu ma consider bisexuala nici activa nici pasiva chiar daca fac sex oral unei femei sau primesc de la ea. Sunt senzatii delicate totusi nu am avut orgasm dintr-o astfel de experienta. Cred ca sunt un pic mai mult exbitionista de aceea accept (ma incita barbatii care ma/ne privesc)!
February 22nd, 2010 at 08:21
Mie-mi plac barbatii carora le place sa fie barbati, adica sa si-o puna cu femei :), asa cum mie-mi place sa fiu femeie si i-mi place cu barbati. Partea cu jucatul si “sexatul” cu o femeie ma incita si intereseaza numai la nivelul expus de danageo (un comentariu mai sus), din exchibitionism, curiozitate, divertisment. Sigur ca rau n-are cum fi…. 🙂
February 22nd, 2010 at 13:13
Bisexualitatea mi se pare un comportament dobindit, (auto)educat, influentat categoric de anturaj si nu cred ca este natural asa cum pretind propagandistii homosexualitatii. Mi se pare firesc ca sa existe niste experiente de viata care sa ajunga sa te orienteze spre acceptarea cu placere a unor relatii sexuale cu parteneri (e) de acelasi sex, dupa cum te pot orienta si spre respingerea bisexualitatii chiar in relatii swing. Bisexualitatea la femei nu am cunoscut-o direct, nu am avut experienta swing ca si cuplu, pot sa cred ca are legatura cu preludiul si postludiul, cu dorinta oricarei femei de a fi mingiiata, sarutata … mult mai mult decit are rabdare si dorinta majoritatea barbatilor. Probabil ca are legatura cu gustul si mirosul, pot sa existe situatii in care sa existe o atractie intre femei de la inceput din aceste motive. Oricum, bisexualitatea feminina trebuie cumva educata, exersata ca sa ajunga un mod de relationare sexuala.
Ca barbat eu nu suport mirosul altora, in general imi provoaca agitatie si nervozitate, dar am ajuns sa ma masturbez anal pe la 17-18 ani suficient cit sa inteleg atractia homosexuala, orgasmul acela din masare interna a prostatei. In cazul unicei experiente “swing” cu un cuplu, am incercat pe cit posibil sa evit atingerea directa cu celalalt barbat, sa ajung in situatii in care as fi fost nevoit sa-i miros transpiratia prea de aproape, din cauza asta nici nu m-au impresionat prea mult cele 2-3 duble penetrari ale sotiei sale. Nu mi-e rusine sa recunosc ca mirosul si gustul spermei lasate de el pe partenera cand treceam dintr-o pozitie in alta chiar mi-au placut (se poate sa se fi combinat cu cele ale femeii si erau schimbate).
Ca un fel de concluzie as spune ca bisexualitatea ar trebui sa fie declarata si manifestata numai daca ea exista real, mi se pare o mizerie sa te pretinzi bisexual si sa mimezi placerea si atractia, iar dupa aceea sa nu mai iesi de sub dus si din spalat pe dinti, vaginal sau anal.
February 22nd, 2010 at 14:50
Imi place sa-i vad pe altii cum se ating dar eu sigur nu ma vad cu un alt barbat.Mi-a propus un cuplu in care amandoi sunt bi sa ne vedem,tipul ar vrea si el sa fie penetrtat, dar nu s-a gasit timpul necesar sa ne vedem.
February 24th, 2010 at 02:45
OK.FIECARE CU ALE LOR INSA SA NU SE INCURCE CU ALE NOASTRE,,NU AM TREABA CU PARTE BISEXUALA MASCULINA SI NU II PONEGRESC ATATA TIMP CAT STAU IN BANCA LOR SI NU MA DERANJAZA CU INSISTENTELE LOR
February 24th, 2010 at 13:36
Imi povestea un prieten care e stabilit in State cat de bine crescuti sunt homosexualii. Nu te agreseaza nici verbal nici fizic daca ii refuzi .
February 24th, 2010 at 23:39
bravo caiidemare.vezi de aia ne place de voi.le spuneti hotarat.ei daca stau in banca lor e ok.insa ele NU.
February 25th, 2010 at 02:07
Asta e singurul motiv pentru care va place de calutii de mare ? Alte calitati nu mai au ?Cred ca nimeni de pe aici nu-si doreaste sa fie agresat.
February 25th, 2010 at 13:04
mercii pt constatari,,pai cum tovaraseilor sa nu imi placa sa o privesc pe duduia me cum se ia la tranta? vorba unui alt cpl,,,imi vine sa iau o bere in mana si un pachet de floricele sau de ce nu seminte ca sa ma simt roman:) si sa privesc? spun adevarul pe nume nu am negat niciodata placerile calutei mele si o admir ff mult,EU nu accept partea bi masculina ,,ia da mataluta fuguta si citeste profilul calutiidemare si vei vedea clar ca nu am nimic cu baietii singuri,,chiar sunt preferati in detrimentul unui cpl atata doar ca ei sa nu fie bi
February 25th, 2010 at 13:12
Eu am aflat in urma cu 2 ani ca unul dintre prietenii mei cel mai buni are alte preferinte decat femeile…sau mai bine zis si alte preferinte decat femeile, pentru ca ulterior, probabil si influentat de mine si alti prieteni, a avut se relatii cu femei. Reactia mea a fost una normala, dupa parerea mea,…frate treaba ta, faci ce vrei cu cine vrei, doar sa stii ca mie mu imi plac barbatii. Mi-a spus ca el prefera un alt tip de barbati si am continuat sa fim prieteni.
February 25th, 2010 at 16:49
perfect si deacord cu asa comportare,,,dar ce te faci cand iti intra un dumnealui in casa desi se stabilise din timp care imi sunt pref sexuale si tipul a raspuns ca este in asentimentul meu,,,in fine,,toate bune si frumoase pana ma trezii cu un obraz neras inte coapse,,,dehh mai tovaraseilor va inchipuiti ca ma apuca strechea ,,mai aveam putin si dadeam in boala lu calache
February 25th, 2010 at 17:08
Nasol moment…dar te intreb caiidemare, ai mai avut erectie cand ai simtit un obraz neras?
February 25th, 2010 at 21:11
ce erectie tovarase ca sa ascuns precum melcul si a trebuit sa ii cante o saptamana nevasta-mea –melc melc cotobelc,scoate oarne,,,,abia abia a mai avut curajul sa iasa afara
February 25th, 2010 at 23:17
mai caiidemare.vazand cat i ti plac floricelele si berea am decis noi cplu40vest sa ti cumparam un bax de bere si cateva pachete de floricele cu dedicatie.trebuie doar sa ne spui unde sa le livram.personal fireste
February 26th, 2010 at 02:07
la cta tovaraselule uite ia da si mataluta un mesaj scurt pe site cu o adresa de mess si repede ne-om pupaci femeile unu altuia,avem acelas profil caiidemare
February 26th, 2010 at 02:07
Eu ma gandeam sa merg personal sa-i duc calutului berea si popcornul ca-mi place sa fiu privit iar dupa ce termina berea il invit alaturi de mine.
February 26th, 2010 at 15:34
cum de nu tovaraselilor,,e valabil si pt dealde matale,,atata numa sa imi dee aceptul consoarta ca altfel pastem amandoi floricelele si ne adapam inpreuna cu berea
February 27th, 2010 at 15:30
caiidemare noi suntem din diagonala.tm.dar cand venim la mare va anuntam.si vom face un dezmat cu bere si floricele
March 3rd, 2010 at 16:11
ok,dar e musai sa nu aduci niscai ochelari dintraceie 3d ,nu de alta dar eu am facut armata pe la voi si am observat ca duduile de pe acolo inainte sa treaca la treaba le place sa descoasa barbatii pe toate partile,si daca mo vedea pe mine 3d,asa catamaran cum is la 110 kg ,,[mai bine sa ma vada pluta de naufragiat] numa ce o sa o vas ca o intinde si ramanem ca prostii pe vremea lu ceasca cand se strica filmul in salile de cinema 🙂
March 4th, 2010 at 00:33
lasa calutule ca te descurci tu.si ce daca ai 110 esti bine.cat priveste descusutul ai dreptate.te descoase apoi te innoada de nu mai sti de tine(nodul e pisicologic)