Barfa & Swing
Posted by admin on Tuesday Feb 9, 2010 Under ControversePentru ca nu abordeaza nimeni acest subiect, o voi face eu. Desi multi nu vor sa recunoasca, in swing se barfeste enorm. De multe ori dupa intalniri de swing, participantii incep sa trimita in stanga si in dreapta pe mess tot felul de “informatii” despre cei care au participat.
Acest lucru, se intampla si despre cei care nu au participat, despre cei care i-au refuzat, si nu in ultimul rand, chiar despre mine (Valentin) desi eu personal sau cuplul pe care-l formez nu participam la swing.
Ce parere aveti despre barfe ? Credeti ca se pot opri ? Credeti ca sunt benefice ? La urma urmei.. fiecare isi informeaza prietenii sa nu pateasca ceva rau (“nu va intalniti cu cuplul x.. ca e asa si asa..”).
Unde se termina intentiile bune de a-ti proteja prietenii sa nu pateasca ceva rau si unde incep rautatile ? Si iata si un mic Poll :
February 9th, 2010 at 16:46
Parerea despre un cuplu/barbat/femeie , ti-o poti forma doar cunoscandu-i personal , dar totusi un avantaj se poate crea , ascultand opiniile unor cunoscuti , in care sa zicem , ai o incredere suficienta.
February 9th, 2010 at 16:51
In primul rand barfa e o vorba de ocara lipsita de veracitate si cu caracter defaimator..deci este exclusa “informarea” sau critica(constructiva).in al2lea rand cei care barfesc,logic ceva nu le-a placut la cei barfiti si atunci e vina lor ca nu au “cernut” bine respectivele persoane pt a fi pe placul lor(cand iti plac si sunt asa cum iti doresti ai numai cuvinte de lauda la adresa lor).Concluzie-barfele sunt lansate de oameni fara caracter si trebuie tratate ca atare,atat barfa cat si cel care-o spune..
February 9th, 2010 at 17:14
Eu zic ca barfa e cel mai urat rezultat al comunicarii. E ceva extrem de degradant si injositor, atat pt cel ce sta si o ascullta, cat si pt cel ce o debiteaza. Si acum eu mai ridic o minge la fileu. Am o dilema. Cica barfa e atunci cand vb de rau o persoana care nu e de fata. Ok. Si atunci cand vb de bine o persoana care nu e de fata e tot barfa sau lauda??? Eu zic ca tot barfa e, dar, odata am avut o tare faina disputa verbala pe tema asta…deci, cum e????voi ce ziceti?
February 9th, 2010 at 17:15
barfa in swing are doua componente dupa parerea mea.in primul rand tine de faptul ca nu avem …sa spun asa..a cultura swingului.La noi pana si in swing unde ar trebui sa te dezbraci doar de haine multi se dezbraca si de carecter.Acest lucru se impleteste cu fitza noastra romaneasca.Ce masina am eu,ce lant am,ce afaceri sau ce trabuc de calitate(cu toate ca de obicei nu e cubanez)savurez.FITZE.In swing lumea ar trebui sa trateze toate lucrurile ca pe o distractie ,ca de fapt in mare asta e.Dupa o petrecere swing concluzia ar trebui sa fie….ce bine m am distrat(chiar daca mai apar probleme pe care ar trebui sa le diminuam sa nu le bagam f tare in seama.).Si ca un corolar al celor spuse aici si a celor nespuse sa nu uitam ca….NOI SUNTEM ROMANI. Si se pare ca si in swing ne comportam ca atare..DDar nu disperati.Va fi bine(cam pe cand vom avea si autostrazi)Cat despre adminul Valentin mi se pare ok omul.Asa ca faceti bine si datii omului pace.Nu l mai…barfiti.
February 9th, 2010 at 17:17
Nu altatasta,barfa e cand scornesti neadeveruri despre cineva cu intentia de a-l defaima…si e logic ca-n lipsa persoanei in cauza ca daca ar fi de fata ti-ar da peste nas ca sunt minciuni si ai fi doar “un mincinos” in okii ascultatorilor si nu “un barfitor”…comprende?..:)
February 9th, 2010 at 17:21
Ok McLeons si cand vb adevaruri despre o persoana care nu e de fata, deci cand o lauzi, e lauda????
February 9th, 2010 at 17:25
nu stiu ce-o fi,lauda,perierea persoanei,intentia de a-l recomanda ca un om ok,etc. dar sigur nu poate fi vorba de barfa…
February 9th, 2010 at 17:33
Tin minte ca la emisiunea de la OTV cineva a spus ca in sfera asta a swingului, nu se barfeste, ci exista foarte mare discretie. Nu m-am putut abtine si am ras 🙂
Barfa este peste tot. Si la munca, si intr-o gasca de prietenii si intr-o clasa cu elevi. Deci, este prezenta si in swing si cu siguranta nu vom scapa prea curand 🙂
Laurentiu.
February 9th, 2010 at 17:45
parerea mea este ca o persoana sau un cuplu poti sau nu sa-l cunosti doar face to face . Avind in vedere ca orice persoana este diferita de alta , poate ce iti place tie altuia nu ii place . Deci ? cel mai bine este sa cunosti personal persoana( persoanele ) cu care te intilnesti si sa va faceti reciproc o parere , nu din birfele altora .
February 9th, 2010 at 19:17
Barfa nu reprezinta minciuni ci niste vorbe nu tocmai bune spuse in absenta cuiva. Acush putem sa ne infoiem asa c-a dat navala caracterul peste noi si sa spunem “noi NU”. Io ma indoiesc ca sa nu ma indoi pana la rupere. Barbatii de exemplu’ barfesc mai abitir ca muierile. Muierile dau din melitza tot timpul. Asa ca toata lumea barfeste. Acu diferea modul in care o faci, mai diplomat sau mai din topor. Nu poate sa-mi spuna mie ca exista cineva ce n-a schimbat pareri (poate nu favorabile)cu cineva despre o tertza persoana. Ca e vorba de viata de zi cu zi sau de swing, n-are importanta, toata lumea vorbeste despre toata lumea. Jenant e cand sunt minciuni, atunci vorbim de altceva. In rest … gura lumii nici pamantul n-o astupa
February 9th, 2010 at 19:23
Karma scuza-ma ca te contrazic..BÂRF//EÁLĂ ~éli f. Vorbă de ocară lipsită de veracitate; vorbă defăimătoare…deci…daca dau o palma cuiva si se vorbeste-n sat ce-am facut(io nefiind de fata)nu se poate numi barfa..daca desi am dat o palma in sat se zice ca i-am dat si un sut in fund alea-s exagerari si se intra pe taramul barfei…daca in sat se aude ca nu i-am dat o palma ci un par in cap si ca-s violent c-am lasat omu intr-o balta de sange atunci e barfa sadea…Daca barfa-i ce zici ,atunci 80 la suta din stiri sunt barfe…
February 9th, 2010 at 20:08
Parerea mea e ca barfe vor fi tot timpul atat cat vor exista oameni rau intentionati, desi la prima vedere ca persoana sau cuplu daca ai un comportament exemplar si calitati precum amabilitate, diplomatie, respect etc, ai zice ca nu oferi nimanui subiect de barfa.
February 9th, 2010 at 20:28
Corect mariane,ai pus punctul pe i…atata timp cat eu cu un cuplu avem numai relatii amicale si numai de sw..pt ce ar vrea acel cuplu sa ma discrediteze?!..nu am afaceri in breasla lui,nu ii aduc nici un prejudiciu(material ori sentimental),atunci pt ce m-ar barfi acel cuplu?!..Repet-barfa e o vorba mincinoasa spusa cu intentia de a decredibiliza pe cineva…asta n-o inteleg si nici n-o voi intelege vreodata…
February 9th, 2010 at 20:40
Probabil din cauza multi oameni au calitati opuse celorlalte mai sus enumerat precum invidia sau complexul de superioritate…si probabil si altele.
February 9th, 2010 at 21:57
barfa e naspa atat in swing cat si in viata de zii cu zii:) dar e inevitabila:)IoRe ai dreptate!
February 10th, 2010 at 07:41
intotdeauna am pus accent pe discretie…ii cel mai important in relatiile sexuale…insa vorba mosului….gura omului doar pamantul o astupa..:))))
February 10th, 2010 at 14:13
Daca e doar barfa nu-si are rostul,dar poate sa fie o informatie,un punct de vedere de care poti sa tii seama pana la proba contrarie.
February 10th, 2010 at 14:15
Barfa face parte din noi,ea se intalneste peste tot in societate,deci si in swing.Daca esti o persoana cerebrala poti face distinctia intre o barfa si o informatie.
February 10th, 2010 at 14:20
pai ce altceva poti discuta la cafea cu un cuplu cu care nu te-ai vazut niciodata? barfesti pe altii…..:D
February 10th, 2010 at 18:20
@crisssdemi nu sunt de acord cu tine:)Daca cu acel cuplu cu care te vezi prima oara..nu ai altceva de discutat in afara de a barfii alte persoane sau cupluri..cred ca e un sentiment naspa..si nu are rost sa prelungesti cu ei discutia din cateva motive..lipsa de comunicare,de lucruri comune ,etc.! Barfa e un subiect de discutie la locul lui,in cazul daca sunt niste informatii utile..cum scria jocker ..informatii care ajuta pe acel cuplu eventual ca sa evite o neplacere! Un exemplu un cuplu pe cine cunoastem noi..din alt Judet/Oras.. trebuiau sa se intalneasca cu un cpl.din Cluj..discutase pe aceasta tema mai mult timp pana la ziua cu pricina…Vineri ajung in judet si suna..totul e ok…urmeaza sa se intalneasca cu ei dedupamasa ,,,au ajuns in Cluj ,inchiriase camera la hotel(ca sa nu deranjeze pe acel cpl la ei acasa..) si vine dedupamasa …suna pe respectivii…tipu`nu raspunde..tipa..telefon inchis..inca odata pe tipu`..telefon inchis deja si la ei:)Ne suna pe noi..iesim la o cafeluta…sa nu va povestim (textul acela citibil) de pe chipul lor,desi`povesteau zambind ..era citibil pe chipurile lor dezamagirea! Nu cred ca ar vrea oricine sa traiasca asa o intamplare..sau cine a trecut deja..cred ca tare se fereste…Prin urmare asa o barfa..despre asa un cuplu..este benefic 100% PS..si noi cunosteam acel cpl..si urma sa si iesim cu ei DEci barfa a fost benefica..cred ca cel mai acceptabil mod de a barfii pe cineva este ca daca dai Nume de ex. Cuplulcluj nu mai povestesti detalii.. cunoastem,ne place ..nu ne place..sunt ok..sau nu….e acceptabil si nu cred ca supara pe cineva Iar daca povestesti detalii cum scrisesem in acele randuri mai sus ..cu acel “cpl.tepari”.. atunci nu mai dai nume! Cel mai bine este sa te intelegi bine cu toata lumea..sa fii corect,discret si in cazu` asta nu te va barfii nimeni:D bine scria Leo “atata timp cat eu cu un cuplu avem numai relatii amicale si numai de sw..pt ce ar vrea acel cuplu sa ma discrediteze?” 😛
February 10th, 2010 at 19:40
@joker2007
Te pot intreba de ce de fiecare data ai cate doua comentarii consecutive? Adica de ce nu scrii toata ideea intr-un comentariu si preferi sa scrii comentariu dupa comentariu cu aceeasi idee aproape?
February 10th, 2010 at 19:46
esti imbracat in vanator ? 😛
February 10th, 2010 at 20:39
karma, tu vrei sa insinuezi ca joker pune mai multe comentarii doar ca sa castige cele 10000 de puncte? Asta-i barfa! 😀
Uite asa mai bifez si eu un comentariu, poate castig 10000 de puncte. Ca doar am fost la subiect, nu? 😀
February 10th, 2010 at 20:47
Ai fost, nimic de spus. Da, asa cred si mai e si steven. Nu-i tocmai frumos sa crezi ca nimeni nu se prinde… 😉 Dar cred ca au priceput si acu o sa ne jucam frumos in continuare 🙂
February 10th, 2010 at 20:55
sa dus tot swingul pe Somes cand postezi pe un blog doar de dragul de a lua ceva puncte..sau mai nou se face swing pe puncte?:D
February 10th, 2010 at 20:59
eu daca postez100 de postere,unde primesc punctele???? le pot primi la Brasov la post restant???
February 10th, 2010 at 21:02
ti le bag eu pe hotswingers.eu 😛 …ai uitat ca mi-s admin polivalent ? 😛
February 10th, 2010 at 21:03
heheheheheheheh!!!! securistul;e care esti!!!! daia nu au bani aia de la SIE!!!!
February 10th, 2010 at 21:07
imi ziceau dictator , acu’ vrei sa imi schimbi ALINtul in securist ? 😛
February 10th, 2010 at 21:10
nu mai postez ninmic ca sa nu se contorizeze!!!! heheheheheh!!!!
February 10th, 2010 at 21:20
iti e frica sa nu dea careva in tine cu 10 000 de puncte?
February 10th, 2010 at 22:17
Si, revenind la subiect , poate ca multi ma stiti ca sunt de curand prin zona … dar de mult in arta … vreau doar sa spun ca barfa exista peste tot, inclusiv aici , si mai apoi nu cred ca gura lumii ai cum sa o opresti si mai mult cred ca tine de fiecare, de caracterul fiecarei persoane daca se lasa influentat de ceea ce aude sau ii este spus (ca doar nu o sa il intrerupi acum, nu e frumos). Eu una sincer tin putin cont de ceea ce se vorbeste si incerc sa ma conving totusi singura daca e adevarat sau nu !
Cel care adeseori seamană buruieni, să nu se aştepte niciodată că o să culeagă după aceea trandafiri
February 10th, 2010 at 23:26
Si acum legat de barfa.Cred ca trebuie sa se schimbe putin regulile acestui site(aviz adminilor),dar prea mult sta lumea la barfa si uita scopul ptr care sunt aici,adica swing.dava postez 100 de comentarii in seara asta primesc punctele ?Karma mi-ai dat o idee,dar nu am postat comentariile unul dupa altul ptr pucte ci ptr ca mai faceam si altceva.
February 11th, 2010 at 00:36
Observ ca din ce in ce mai mult se deviaza de la subiect…culmea, pana acum erau prea putini care postau comentarii pe blog si dintr-o data cand e super oferta s-au inmultit comentariile….sa fim seriosi…adica cui i-ar strica 10000 de puncte, dar macar sa se scrie comentarii la subiectul discutat….hai ca iar v-am dat subiect de barfa:)
February 11th, 2010 at 07:57
Joker la fiecare subiect mai faceai cate ceva. Te rog eu, ca sa nu iti sterg comentariile, aduna-te si pune cate un singur comentariu. La fiecare subiect pui intotdeauna cate doua comentarii. Acum ultimele ti le-am editat si le-am strans eu, data viitoare unul ti-l las si al doialea ti-l sterg.
February 11th, 2010 at 17:35
Cred ca ar trebui sa sa nu spunem ca sunt barfe.Sunt doar informari reciproce despre ce se intampla in sfera swingului .Asa ca ,cam sti ce se intampla de jur imprejur.Si ca exemplu daca ma intalnesc la un party si ii spun unui prieten despre o alta doamna ca face si sex anal spre exemplu dar are o problema cu clisma …e barfa?Sau e informare?E de bine sau nu?Astept provincia.
February 12th, 2010 at 00:21
Cpl40 e doar informare daca e real ceea ce spui…si cum ziceam in alta postare,e normal sa existe aceste “informari” care daca nu-s exagerate sau fictive,sunt benefice deoarece swingul nu are canal tv,revista sau ziar din care sa afli ceva despre cineva..totul se rezula la informari orale..In ceea ce priveste exemplul tau cu doamna”non-clisma”,e de bun simt sa nu faci informarea decat la cererea expresa a celui cu care discuti despre acea persoana…adica sa nu povestesti numai sa nu taci..nici atunci nu e barfa dar nu se cade..daca totusi vrei sa povestesti ce s-a-ntamplat,pt a face conversatie,nu dai nume..eu cel putin asa vad lucrurile.
February 12th, 2010 at 02:29
Karma,apreciez ca ai pus ochii pe mine dar nu vad ce te deranjeaza. Impune tu regula sa apara doar un comentariu pe zi si ne conformam.Ca si in swing,femeia alege.
February 12th, 2010 at 02:34
Joker,ideea era sa postezi o data si nu de doua ori in decurs de 5min si cele doua postari sa fie aproape identice sau unul ca si completare la celalalt…comprende?..:)hai se-ntampla o data se-ntelege dar cand devine regula da de gandit in ideea bonusului de 10mii pcte…
February 12th, 2010 at 02:50
OK.Pot sa dezvolt idei si la 5 min dar atata timp cat nu s-a stabilit o regula ,ca tot se discuta “daca putem sau nu sa traim fara reguli”, nu vad care e problema ?
February 12th, 2010 at 22:41
joker2007 fara suparare…scuzama dara sunt indiscret….dar ce nume de cont ai pe site?:)))
February 13th, 2010 at 13:58
Joker nu am spus sa pui un singur comentariu pe zi dar nu INTOTDEAUNA sa pui cate doua comentarii consecutive. Care parte n-o pricepi? Considera valabila regula bunului simtz…de aici deriva toate.
February 13th, 2010 at 14:08
Karma, problema Daca nu postez 2 sau 3 comentarii unul dupa altul, daca ma interesau punctele postan comentarii din 5 în 5 minute, cum a spus McLeons mai sus, dar daca vrei sa impui niste reguli fa-o fara a face diferenta dintre membrii site-ului si nu ma refer aici doar la cat de des si cat de multe postari se fac.Multumesc
February 13th, 2010 at 14:27
jokee, inchei aici subiectul ca am impresia ca vorbim impreuna si ne intelegem separat. Singura rugaminte a mea la tine stii care e, in rest, spor la scris.
February 13th, 2010 at 14:40
De acord Karma,sunt aici ca sa socializez sa invat din experientele celorlalti si sa imi spun punctul de vedere. Nu am nimic personal cu nimeni mai ales cu o doamna plina de ideei si fantezii.Te sarut
February 13th, 2010 at 15:22
Revenind la barfa, cei care barfesc sa zic asa, ori nu au cu ce isi ocupa timpul liber ori le place sa se laude punand bete in roate altora…si probalin si din alte motive, nu?
February 14th, 2010 at 18:16
sigur McLeons.barfa e daca spui sub forma …nu stiu ma intalnesc cu mai multe cupluri si la fiecare le spun,,mai sa vedeti ce am patit cu aia.asta cred ca e barfa.dar daca stam noi doi la o discutie si tu esti interesat de cineva si eu i ti spun patania se poate numi informare?sau e tot barfa.sau sa te las sa te faci si tu de…..
February 14th, 2010 at 19:09
@cplu40vest Exista posibilitatea ca incompatibilitatea dintre voi si respectivii sa nu fie valabila intre ei si alt cuplu…oricare ar fi fost “patania” voastra trebuie sa lasati si alte persoane sa-si formeze o parere.