Misogini prin definitie?!
Posted by McLeons on Saturday Feb 6, 2010 Under DiverseSocietatea de-a lungul timpului a perceput diferit rezultatul unei actiuni in functia de cine a infaptuit-o;femeie sau barbat…Desi revolutia sexuala a anilor 70 a adus egalitatea intre sexe,si-n zilele noastre conceptul e acelasi.
O femeie cu o viata sexuala bogata si cu parteneri multipli,e perceputa ca o “femeie usoara”-termen diplomat,pe cand un barbat cu aceeasi activitate sexuala si partenere multiple este privit cu mandrie,dorit(de femei)si considerat un cuceritor…si atunci stau si ma-ntreb,daca este aceeasi fapta,de ce nu-s bagati in aceeasi oala?…ori ii aruncam pe ambii-n noroi,ori ii ridicam pe amandoi in slavi….
Voi ce parere aveti?
February 6th, 2010 at 22:30
Pai nush ce egalitate a adus revolutia anilor 70, dar nu exista egalitate intre sexe si io una ma foarte bucuresc din pricina asta. Eu nu vreau egalitate intre sexe, ca sa ne intelegem si mai mult, doamne fereste sa ajungem noi muierile sa conducem.
Am lamurit asta.
Vis a vis de topic pai nah asta e conceptia, m-am lovit de multe ori de ea, eu fiind una dintre femeile usoare. Parere urlata de barbati, da aia ce se bucura tare de femeile usoare si la care se duc ei cand nevestele sunt femei serioase, femei usoare la care se duc si spun ca nevestele lor sunt niste frigide nenorocite (de multe ori nu e asa). Acesti ipochimeni, aia de spun ca-i iubeste femeile si e moarte dupa ei stiu sa arate cu degetul spre niscavai muieri ce indraznesc sa faca sex pentru ca le place si mai au si tupeul sa-si schimbe partenerii. Pe partea cealalta sunt femeile care scuipa ca matzele. Unele scuipa din pricina ca mama ce-ar face si ele dar le lipseste sangele din pipota si atunci isi varsa frustrarile iar altele sunt alea de nu gandesc mai departe de centru de paine.
Orice caz ar fi nu vad de ce m-ar interesa pe mine. Eu am o vorba “nu ma duc la borsh la nimeni” motiv pentru care nu ma prea intereseaza ce zic x si y. Am mai spus si o repet, se aplica in mai toate situatiile, este foarte importanta tu ca individ sa stii cine esti, sa te cunosti, sa fii impacat cu tine si sa nu permiti nimanui sa-ti spuna cine esti. Restul .. e can can (vorba cuiva)
February 6th, 2010 at 22:47
Leo, nu vreau sa par filozof sau cumva increzut, dar considerand un barbat si o femeie “egali” in frumusetze (as vrea sa stiu si eu pe ce principii ajungem la egalitatea in frumusete 😉 , ma rog, egali in frumusetze, eu cred ca e putin mai greu pt un barbat sa cucereasca 100 de femei, decat pt o femeie sa cucereasca 100 de barbati ;))
De asta cred eu ca e mai apreciat barbatul care o face 😉
Si cred ca e destul de misogin acest comentariu al meu =)) (cine vrea sa arunce cu rosii in mine, e binevenit)
February 7th, 2010 at 09:09
Conform dictionarului explicativ al limbi romane misogin = MISOGÍN, -Ă, misogini, -e, s.m., adj. (Livr.) 1. S.m., adj. (Bărbat) care urăște femeile. 2. Adj. Care manifestă, exprimă ură față de femei. [Var.: misoghín, -ă s.m., adj.] – Din fr. misogyne, germ. Misogyn. Din punctul meu de vedere un barbat care uraste femeile, are o problema la fel si femeile, nu poti uri pe cineva din cauza ca el reprizinta un sex(sau cum spune karmacoma un nefast).INDIFERENT CE TI SE POATE INTIMPLA NU POTI URI PE CINVA DIN CAUZA SEXULUI.In privinta egalitati, egali suntem la nastere atit in rest viata ne schimba. total
February 7th, 2010 at 11:29
@admin Filozof in nici un caz nu esti, nu stiu cat de misogin ai fi , in fine ideea este ca daca ai fi fost filozof ai fi aprofundat ideea ca Femeile asa au fost crescute, educate de generatii intregi…duse cu zaharelul cu expresii de genul:”Barbatul isi ridica palaria si pleaca dar femeia ramane cu rusinea”. Deci draga domnule admin…acum intrebare de 500 de puncte pe HS: esti folozof, misogin sau doar superficial in a trata aceasta tema? P/S nu imi place sa stric saracele tomate 😛
February 7th, 2010 at 11:37
Intr-o lume a ideilor preconcepute este al dracului de dezavantajos sa fi femeie.
P/S asta o spun eu masculul cuplului. @ karmacoma…lasa divo matzele sa stupeasca ca si asa nu au ce gust sa piarda …doar papa alimente insipide.
February 7th, 2010 at 12:51
mai eu am o problema hexistentiala cu asta, majoritatea fostelor exe ma alintau “curva masculina” dar nici una nu imi cedau locul in autobuz, nu imi deschideau usa la restaurant sau masina , nu mi-au tras scaunul la masa si nu au scos portofelul la nota de plata de la restaurant 😛 ……..o fi exalitate intre sexe ?!
February 7th, 2010 at 13:53
Alin, codul bunelor maniere 🙂 Incep sa imi dau seama ca a fost scris de o femeie, ca parca prea “avantajate” sunt de cele mai multe ori 🙂
Laurentiu.
February 7th, 2010 at 15:01
hey wake up guys…Egalitatea intre sexe nu se refera decat la drepturi, nu si la ceea ce are fiecare de facut…Poftim nasteti voi daca puteti pruncii care duc mai departe rasa “omana” si promitem ca noi femeile va preluam indatoririle voastre cu placere. @Anybody&BUBU Daca tu deschizi usa unei femei la intrare in restaurant asta nu inseamna ca eu ca femeie nu ti-as deschide usa daca ai veni cu butelia de gaz in spinare de la peco.Voi ca barbati aveti datoria sa ne protejati asa cum noi ca femei avem datoria sa va ingrijim, ca doar suntem “inhamati” impreuna la jugul care se numeste viata !Ceea ce face diferenta intre un barbat si un copil sau intre o femeie si o fetia nu sunt anii ci manierele
February 7th, 2010 at 15:09
promiti ?! ca fug sa cumpar butelia 😛
February 8th, 2010 at 21:45
Ai face tu asta bubu?! Uite, promit ca daca faci tu asta am sa incerc si eu sa ma emotionez maxim 😛
February 8th, 2010 at 21:58
Noidoivoi,ideea era ca un barbat beat e “mai treaz” decat o femeie beata?..ok,impactul emotional e altul ca masculi beti vezi zilnic,femei mai rar dar ambii mi se par demni de mila..in ceea ce priveste procreeare is de acord ca asa cum noi barbatii nu putem naste(pui vii cel putin)asa nici voi femeile nu veti tine veci cum trebuie un volan in mana..:)
February 8th, 2010 at 22:05
@Leo
Ma chinui sa te carcotesc si incerc si incerc dar nu-mi iese acu. Ai dreptate, majoritatea fomeilor (nu toate) sunt spaima soselelor da’ dar noi suntem gingase si sensibile si senzitive si minunate si am fost si bolnave cand am fost mici :)))
February 8th, 2010 at 22:16
Ok si atunci de ce nu ar fi la fel de grotesc? de ce nu ar fi un purcel beat egal cu o scrofulina beata? Tocmai de acel impact emotional de care vorbesti este vorba! In cuplu ne stim fiecare indatoririle.
P/S Comparatia dintre nastere si sofat este total neinspirata!
February 8th, 2010 at 22:39
Ok..reformulez:in ceea ce priveste procreeare is de acord ca asa cum noi barbatii nu putem naste(pui vii cel putin)asa nici voi femeile nu veti putea veci sa faceti pisu in sus..cu bolta…:)
February 8th, 2010 at 23:27
Karmacoma…ce zici?! pot femeile sa faca pisu in sus cu bolta ca Leons sustine ca nu.. :))
February 8th, 2010 at 23:49
Femeile pot orice. Si inca ceva, femeile daca tin gura deschisa pot face si tiraj. Karmacma DIXIT
P.S. Aia cu sofatul e discutabil dar…nu acu 😛
February 9th, 2010 at 00:36
misogini ….nu stiu cine e mai misogin FEMEIA care asteapta ca barbatul sa ii deschida usa restaurantului ,care se urca pe pereti cand vede un soricel ,care plange daca si-a rupt o unghie sau lesina daca vede ca nu are scapare dintr-o problema sau BARBATUL care se bate cu pumnul in piept ca le poate face pe toate ,care se umfla in pene ca si-a inselat sotia ,care e mandru pe drumul de la spital pana acasa cu plodul in brate si apoi nica sau cel care ii e rusine sa puna mana pe aspirator si mop ca il vad vecinii …..deci misogini cred ca suntem toti ….. cristina muah
February 10th, 2010 at 13:39
Egalitate intre sexe, cel putin la noi in tara nu va fi prea curand( parerea mea )si asta deoarece suntem mult prea inapoiati, femeile inca nu au curajul sa dea curs liber ideilor, gandurilor, sentimentelor si nu ma refer doar pe plan sexual ci si in cariera, cuplu si asa mai departe … iar multe din cele ce au facut asta au uitat sa-si mai arate si caracterul feminin, sau insusit intr un caracter masculin, intr un scut de protectie
Pe baza acestui subiect se poate vb mult si tot aici vom fi si peste 50 de ani. Asa spusa “lupta” intre femeie si barbat a fost si va fi mereu. Chiar acum cateva lunii am citi o carte legata de conceptia femeilor si as putea spune ca am gasit.o interesanta “Fetele bune ajung in rai fetele rele ajung unde vor” merita citita parerea mea 🙂
February 11th, 2010 at 17:15
Nu stiu cine si ar dori egalitate in drepturi.Dpdv sexual egalitatea presupune sa asteptam sa le creasca si femeilor.Va rog .Eu prefer femeia feminina si masculul masculin.Si a mea doamna la fel.Si mi mai spune doamna sa scriu ca egaitatea in drepturi acum in cazul nostru inseamna sa i cer si ei parerea dar sa scriu eu in continuare.Nu sa o pun pe ea.Ea va face ceva mai tarziu.pt completare reciproca.
February 16th, 2010 at 02:18
Cat incearca miscarea feminista sa aduca femeia egala cu barbatul tot nu o sa reuseasca ptr ca aici nu e vorba doar de egalitatea de pozitii ci si de altceva care oricat am vrea noi oamenii nu o sa putem schimba.E ca acel ecosistem care daca incerci sa-l modifici il distrugi.
February 16th, 2010 at 13:03
nu pot coexista egalitati intre parti opuse,asa ce nu are rost sa filozofam despre acest subiect atata timp cat el nu exista decat in mintea unor persoane narcisiste,cum va puteti inchipuii ca o femeie sa fi egala unui barbat atata timp cat ea nu e capabila sa faca ce ce face el insa se aplica si reciproca,,cum vedeti voi ca un barbat sa fie egalul unei femei atata timp cat ea face lucruri la care barbatul doar viseaza,,,imi sustin ideea ca nu pot exista egalitati intre 2 lucruri total apuse,,,ar fi ca si cum ai avea pretentia ca atat fotoliul cat si scaunul a fie identice in aprecierea confortului desi au acceas intrebuintare
February 16th, 2010 at 23:51
privitor la confortus scaunului in raport cu fotoliul ca si egalitate i ti recomand relaxare pe un ludovic al xvi lea.si vei vedea nu doar confort ci si stil.cateodata exista grade de comparatie si in egalitate
February 17th, 2010 at 01:38
Apropo de egalitatea intre sexe Badea spunea ca nu poate sa existe o egalitate intre sexe atata timp cat o femeie nueste capabila sa depuna acelasi efort fizic ca barbatul.
February 17th, 2010 at 01:47
Mai fratilor,voi ori nu cititi cu atentie ori nu pricepeti ce am vrut a zice…Nu m-am referit la egalitatea fizica,intelectuala(desi femeile cica-s mai destepte ca si noi barbatii)sau sociala(cine merge in fata ca la rromi) ci m-am referit la egalitatea morala in savarsirea unei fapte…adica pt o femeie care scuipa e mai de incriminat gestul decat daca ar face-o un barbat?..la acest aspect m-am referit..si moral,de ce nu am fi egali cu femeile?!..daca trage o basina o femeie pute mai urat decat a unui barbat?
February 17th, 2010 at 01:54
Daca tu gandesti atat de mediocru si apreciezi ca egalitatea intre sexe se face doar comparand basinile unui barbat cu ale unei femei nu stiu ce sa mai zis. Diferenta intre sexe se face prin prizma naturii umane.
February 17th, 2010 at 02:12
Ma Jokere,mi-am dat seama cat de ilustru gandesti tu(vezi fantezia cu cainele de talie mare),si natura te-a inzestrat cu creier da..nu-l folosesti…deci nici intre noi nu-i egalitate..:)
February 17th, 2010 at 02:20
De acord cu tine,de asta si avem pareri si comentarii diferite,dar creierul daca nu-l pui la munca se poate atrofia si atunci cu ce te mai lauzi ?Cred ca aici e diferenta intre noi.
February 17th, 2010 at 10:16
Egalitatea intre sexe…hmmm…un subiect foarte discutabil. Clar, sunt lucruri pe care barbatii le fac mai bine decat femeile si invers sau lucruri pe care leau sau le fac doar barbatul sau femeia, iar modul de gandire difera categoric si el. Parerea mea este ca niciodata nu poti spune barbat = femeia. Trebuie sa existe un respect si o intelegere reciproca.
February 27th, 2010 at 15:42
femeia nu trebuie sa fie egala cu barbatul ci sa se intrepartunda si sa se completeze reciproc.pt o viata armonioasa.parerea mea
February 27th, 2010 at 20:41
Si un barbat si o femeie pentru a avea o viata de cuplu minunata trebuie sa se completeze reciproc, sa se ajute si incurajeze reciproc…in momentul in care nu mai exista sprijin reciproc ceva scrtaie si apar probleme.
February 27th, 2010 at 20:49
M-ati omorat cu filozofia si psihologia de cuplu…intrebare care nu suporta decat “da” sau “nu”…O femeie care arunca cu piatra intr-un geam,acel geam se sparge altfel decat daca piatra ar fi aruncata de un barbat?…nu ma refer la forta aruncarii,efectul luat de piatra,traiectoria balistica,etc ci doar la starea geamului dupa impactul cu piatra…deci….da sau nu?
February 28th, 2010 at 13:25
nu am vrut sa te omoram.dar daca te simti rau in urma celor scrise de mine blonda mea spune ca trebuie sa te ajute sa ti revii…in mod egalitarist
February 28th, 2010 at 18:18
Leule daca asa vezi tu egalitatea intre un barbat si o femeie e de rau.Daca se arunca cu piatra de la 50 de metri s-ar putea piatra aruncata de femeie sa nu ajunga pana la geam,mai poti spune ca exista egalitate ?