Cum propui partenerului modul de viata swing ?
Posted by admin on Friday Feb 5, 2010 Under DiverseAm primit la “redactie” de curand un mesaj de la un barbat care ar vrea sa ii propuna sotiei modul de viata swing, dar nu stie cum sa o faca. Iata mesajul lui :
Va contactez in legatura cu comunicarea , nu intre cupluri ci intre mine si sotia mea . mie imi place idea de swing dar nu stiu cum sa ii comunic sotiei mele acest lucru . Ma incanta ideea sa o vad in pat cu o alta persoana dar ma tem de reactia ei cand ii voi propune asta . Suntem impreuna de 4 ani si casatoriti de 2 si jumatate , eu am 29 de ani ea are 27 . Relatia noastra (intima) nu merge prea bine si cred ca asta ar fi o solutie. Va rog sa imi da-ti un raspuns , o idee , cum sa ii spun .
Ce sfaturi puteti sa ii dati acestui barbat ?
February 5th, 2010 at 16:10
In primul si in primul rand ar trebui sa-i faca o analiza a deskiderii in ceea ce priveste viata lor sexuala…el o cunoaste destul de bine banuiesc si daca conservatorismul e baza psihologiei sotiei lui in materie de sex…slabe sanse sa o “converteasca” spre deskisa si democrata viata a unui swinger…Restul depinde de situatie,de conjunctura(cand sa-i spuna prima data,cand sa-i repete)si de disponibilitatea ei de a pasi,sovaielnic sau hotarat,pe taramul futurist al swingului…
February 5th, 2010 at 17:33
eu am fost crescuta foarte strict si cu idei preconcepute dar sotul meu “smecher” mi-a aratat prima oara cam on line si a pomenit cuvantul swing sa vada ce parere am cum ideea nu imi displacea prea mult vreo 2 ani am tatonat terenul si dupa aceea ne-am apucat de swing……… din partea sotului trebuie multa rabdare, mult tact si fooooarte multa intelegere daca merge bravo lor daca nu ei pierd nu? muah
February 5th, 2010 at 18:19
Thu, va rog sa va faceti mila de o biata femeie ce nu pricepe nica, adicatelea io si sa vina una bucata muieret sa-mi spuna ca EA l-a adus pe nefastu din dotare in swing. Va rog io ….
February 5th, 2010 at 18:31
Pai cam asa> Iaca io asa simt si asa vreau. Tu vrei? Simit asisderea? Te-ar coafa?
Ce mare cacat? Ioi ce greu tre sa fie. Si daca nu vrea, in final barbatul se pricepe sa o faca sa vrea….Nah
February 5th, 2010 at 21:54
Uneori e greu… unele femei nu concep asa ceva.. au un blocaj mental, iar in cazuri de astea, sotul neinspirat care propune asa ceva se alege in cel mai fericit caz cu un scandal monstru, iar in cel mai nefericit caz chiar cu un divort si “doar jumate din imparatia lui”
February 5th, 2010 at 23:20
Cunosc o doamna ce se afla in povestea asta cu swing-ul, ce este casatorita cu un sot care nici nu vrea sa auda de swing. Deci, este si invers 🙂
Laurentiu.
February 6th, 2010 at 16:33
Sfaturi care ajuta la convingerea partenerei: 1.fotografii sexy si nud prin care sa-i dovedesti cat este de atragatoare (ai grija sa studiezi inainte ca sa-i scoti in evidenta partile frumoase) 2. webcam online cu alte cupluri dezbracate sau care fac sex 3. conversatii pe mess cu alte femei si barbati care practica sexul in grup 4.demonstreaza-i prin argumente sincere cat de mult iti place sexul si cat de fericit si implinit ai fi daca va accepta in patul vostru si alte persoane 5. fa-ti conturi pe site-urile de profil si posteaza foto cu EA dupa care arata-i comentariile pozitive 6. da-i voie sa preia initiativa si sa aleaga singura cu cine ar vrea sa se bucure de placerile swingului
February 6th, 2010 at 18:09
danageo,kestia cu pozele pt a vedea reactiile altora seamana cu ce folosesc unii psihologi pt persoanele,femei in general,cu complexe de inferioritate fizica..le trimit la nudisti si le pun sa fie atente la privirile si reactiile barbatilor…Ok,toate bune dar daca acea tipa nici in ruptul capului nu se va dezbraca in public ce-i de facut?…Eu cred ca daca doamnei ii place sa faca sex,daca e convinsa ca incercarile nu-s doar un fel de “control” de a vedea sotul ce zice ca mai apoi sa faca scandal,sotul ii insufla ideea ca totul este pt placerea amandoura(si nu doar ca-si doreste el ceva prospaturi)si sub forma divertismentului,eu zic ca are sorti de izbanda…
February 6th, 2010 at 18:15
Si kestia de la pct.4 e interpretabila..sugerandu-i ce te face fericit si implinit,doamna iubindu-te este posibil sa accepte pt a-ti face pe plac(am auzit destule cazuri in care doamna face sw de dragul sotului)…si iar nu-i bine…discutiile trebuie sa decurga in asa fel incat sa nu-i fie influentata decizia…
February 6th, 2010 at 18:21
Cum naiba o fi asta ca nu pricep. Cum o fi sa incerce cineva sa te convinga sa faci ceva ce nu vrei?! Thu, ori vrea, simte si e facuta pt asta ori vei avea o teleghidata langa tine ce-ti numara penetrarile. Hai mah ce naiba ….
February 6th, 2010 at 18:27
Karma din pacate am avut asemenea experienta deci vb in cunostinta de cauza….
February 6th, 2010 at 18:31
O fi ca prea spui cu foc doar ca nu pricep io niste chestii…nah, am si io bubele mele 🙂
February 6th, 2010 at 22:49
karmacoma Says:
February 5th, 2010 at 18:19
Thu, va rog sa va faceti mila de o biata femeie ce nu pricepe nica, adicatelea io si sa vina una bucata muieret sa-mi spuna ca EA l-a adus pe nefastu din dotare in swing. Va rog io ….
…………………….
Eu sunt una bucata ce si-a adus partenerul in swing. Initial am avut de-a face cu un refuz, apoi cu zeci (sau sute? ) de ore de “dezbateri”, dupa care au venit si experientele, la inceput timide dar apoi incitante 😛
Toti oamenii au fantezii, nu? daca stii cum sa comunici si cum sa inciti un om care nu pare deschis la astfel de experiente, daca dragostea in cuplu exista, atunci exista si sanse ca amandoi sa traiasca experiente foarte placute impreuna.
February 6th, 2010 at 23:02
Ete asa da … aplauze va rog pentru doamna blonda si frumoasa. Sar’na doamna, sa-mi traiti. Altcineva? Niminia?
February 7th, 2010 at 09:36
karmacoma … Cu rabdare si tac poti sa il faci pe celalalt sa isi doreasca sa faca si el swing, dar e greu sa le ai pe amindoua :)) .
February 7th, 2010 at 09:41
Noah, asa o fi, eu spuneam din punctul meu de vedere ca nu prea poate cineva sa ma convinga sa fac ceva ce nu vreau iar daca vreau ceva nu e nevoie de munca de lamurire.
February 7th, 2010 at 15:55
@karmacoma. Tu ai o personalitate puternica. Esti o femeie care se exprima liber, fara sa-ti fie frica de reactiile celor din jurul tau. Unii insa, nu se pot exprima liber nici macar fata de partenerul lor.
Iar unele femei nici nu au curajul s-o faca, si considera de datoria lor sa accepte fara sa comenteze ceea ce le impune partenerul de viata. Pentru ca nu au nici un fel de incredere in propria persoana, si sunt ingrozite la gandul ca ar putea ramane singure…
Ce sfat as putea sa-i dau acestui barbat? E destul de greu sa inveti pe cineva sa se exprime liber, sa castige mai multa incredere in el. Cred ca ar trebui sa incerce sa se ajute singur. Sa-si ia inima in dinti si sa-i spuna sincer ceea ce simte el, asa cum se pricepe, fara scenarii predefinite. Cred ca un psiholog i-ar (le-ar) fi de ajutor.
February 7th, 2010 at 20:49
Pe psiholoaga mea eu am invatat-o sa-si cumpere catsuit-uri, jucarii si harnasamente de l-a speriat pe bietu barbacsu :)))))
Desigur, asta e un caz, sunt si psihologi care stiu ce si cum 😛
February 8th, 2010 at 02:58
Va multumesc pentru sfaturi , I-am spus sotiei mele ce am pe suflet si a acceptat, ba mai mult mi-a dezvaluit ca si ea isi doreste sa faca swing deci cred ca o sa ne intelegem. Eu sunt tipu de care tot vb aici .
February 8th, 2010 at 03:25
Ciprian..ne bucura ca dialogul nostru a dus(in sfarsit 😛 ) la ceva productiv…va dorim experiente placute si ani multi in swing unul alaturi de celalalt…
February 8th, 2010 at 23:54
Sunt de acord cu McLenos despre ce a spus pa pct.8 si 9, in sensul ca fiecare persoana (femeie sau barbat) reactioneaza intr-un anumit fel la sfaturile pe care le-a enumerat Danageo la pct. 7 si de aceea este foarte important ca inainte de a aplici aceste sfaturi partenerului pentru a-l convinge sa faca swing, trebuie neaparat sa cunosti cu adevarat partenera sau partenerul si felul in care ar reactiona si chiar pe tine, pentru ca exista posibilitatea ca celui care propune celuilalt sa considere ulterior ca nu vrea asta. Asadar parerea mea este ca trebuie ca amandoi partenerii sa isi doreasca si sa fie convinsi sa faca swing.
February 8th, 2010 at 23:57
Felicitari Ciprian si din partea mea si va doresc sa aveti cat mai multe experiente placute in aceasta lume minunata a swing-ului
February 9th, 2010 at 00:22
Fiecare om are felul lui de a gandi.Uneori se intampla sa ai si fantezii..si sa-ti doresti foarte mult sa faci ceea ce-ti place…insa te izbesti de marea problema…partenerul .Ce te faci ca femeie…cand esti constienta ca daca ai indrazni sa ii spui lui cam ce ganduri ascunse ai declansa un scandal monstru?
February 9th, 2010 at 01:46
Michele cred ca e destul de simplu..pt a vedea deskiderea lui ar arunca “auzi ce-am auzit de X & Y,fac swing “(bineinteles povestea are amanunte)si-n functie de reactia lui la poveste continua cu tatonarile despre sw sau se opreste…
February 9th, 2010 at 01:55
hmmm…am incercat intr-o seara cand era la tv o emisiune despre swing sa fac un comentariu…dar mi-am aprins paie ude in cap
February 9th, 2010 at 01:59
Atunci sigur trebuie sa te opresti…nu-i facut pt sw..
February 9th, 2010 at 02:00
Da…din pacate mi-am dat seama de asta.
February 9th, 2010 at 02:07
Michele eu zic ca nu ar trebui sa renunti asa usor, trebuie sa ai rabdare si sa incerci in continuare subtil sa il informrzi despre swing
February 9th, 2010 at 02:22
@michele38 Incearca sa-l abordezi astfel: Iubitule mi-ar placea sa ma pot intoarce in timp si sa te vad facand dragoste cu o fosta de-a ta…m-ar incita ideea…sau sa te vad cu o alta tipa…(si observi reactia lui…daca se crizeaza,este clar nevoie de PUNCT!)
February 9th, 2010 at 11:12
“Relatia noastra (intima) nu merge prea bine si cred ca asta ar fi o solutie.”
Chiar crezi? Nu zic nu, dar ma indoiesc. Parerea mea e ca swingul aduce “a little extra” in dormitor, dar nu rezolva mai nimic. Mai mult decat atat accentueaza fisuri si scoate in evidenta probleme. Asta e oke doar daca esti pe faza sa le observi si istet sa le lezolvi dar tu orbit de intensitatea momentului s-ar putea sa le ignori si e mai rau. De ce spun asta? Pentru ca mi s-a intamplat si stiu exact cum e. Si n-am fost destul de istet sa reactionez pe moment.
Ce-as face eu in locul tau? as cauta obiectiv buba si as incerca sa rezolv in primul rand problema acasa, discutand cu ea. Prietenii nu au drepturi la pareri in cazul asta, poate doar daca te imprietenesti intre timp cu vanzatorul de la sex-shop. 😉
Comunicarea este cheia si e superb ca si pe ea o incanta ideea.
February 9th, 2010 at 11:23
daca se crizeaza,este clar nevoie de PUNCT!
:)) De ce? De ce nu de punct si virgula?
“Batranii spun ca apa trece si spun pietrele raman ;dar lucrul altfel se petrece pe vehiul nostru glob batran – caci piatra, orisicat de tare, Se macina si trece stand, iar peste trista-i macinare doar apele raman curgand…”
always remember Pitis
February 9th, 2010 at 12:46
Cea mai buna soluti.Spune i ca ai auzit la servici sau o discutie intamplatoare a unui :prieten: care ar fin discutat despre un alt prieten.Sau da vina pe otv.Sau pe Razvan Lucescu si pe fotbalistii sai
February 9th, 2010 at 13:00
Orice varianta e buna daca ai simtit o oarecare deskidere din partea ei.Insa daca e genul refractar si nu are nici macar cea mai mica curiozitate asupra acestui aspect,…..degeaba, faci mai rau.
February 9th, 2010 at 13:34
Exact roses,asta vreau sa scot in evidenta..daca la prima discutie simti ceva interes,cat de mic,ai speranta ca in timp si cu tact poti aduce partenerul unde doresti..dar daca e categoric din start cu comentarii de genul “animale..trebuie dusi la psiholog” nu cred ca mai ai curajul sa mai zici si “iubitu as vrea sa te vad cu o fosta-n pat”…
February 9th, 2010 at 13:42
hehehe,merge si asta daca te caracterizeaza masochismul si vrei neaparat sa simti iadul divortului,insa am intalnit cupluri, care la prima discutie(deskisa de el),ea a zis un da nehotarat, probabil sa nu-l supere din prima,ca apoi la urmatoarea cearta sa-i zica clar si raspicat sa nu-i mai pomeneasca vreodata de swing!
February 9th, 2010 at 14:21
@roses mirage: In cuplul respectiv nu acceptarea Swingului este problema ci acele certuri de care pomenesti tu… atunci se arunca cu pietre si cea mai la’ndemana “piatra” este subiectul acesta.
February 9th, 2010 at 17:58
Cred ca intr-un cuplu in primul rind trebuie sa existe dragoste , iubire , intelegere . Apoi se poate vorbi si despre alte lucruri . Daca exista astea , restul vin mai usor . Se poate vorbi se despre sex mai usor , poate chiar si despre swing .
February 9th, 2010 at 18:00
Important e sa nu renunti . Chiar daca prima reactie e negativa , trebuie sa mai incerci . Poate nu ai prins momentul potrivit , dispozitia necesara , etc . Important e sa nu renunti .
February 9th, 2010 at 18:05
Bogdane revin la ce spuneam mai sus..daca simti o oarecare deskidere,ok sa insisti cu tact dar daca “nefastu” din doatare e un cerber,pt ce sa mai insisti stiind ca totul e in van si numai scandaluri pot provoca insistentele?
February 9th, 2010 at 20:27
bogdanbh, nu ai citit cap coada tot ce s-a scris; nu era vb de mine, ptr ca din fericire eu nu sunt singur “in swing”,……sotia mea a fost de acord de prima data , de fapt nici nu mai stiu a cui a fost ideea, a mea sau a ei, dar in fine , era vb de un cuplu pe care il cunosc
February 9th, 2010 at 20:51
Probabil ca si societetea in care traim si ideile traditionaliste si conservatoare cu care au crescut multi si-au pus amprenta asupra perceptiei despre swing sau perceptia gresita a swingului si atunci este foarte greu sa convingi pe cineva sa-si schimbe parerea
February 9th, 2010 at 21:33
Of, of si iar of!! Cred ca toti barbatii si-ar dori sa existe macar o data in viata lor un moment de swing. Sti eu inteleg ca este greu sa ii spui dar in fond si la urma urmei este ceea ce simti. Problema cea mai mare este gelozia zic eu, daca ea este geloasa si te vre adoar pentru ea atunci clar vei avea o problema! Asa ca fa totul cu cap, sti tu ca sa nu te doara capul dupa!
February 12th, 2010 at 18:36
In mod clar, cu rare exceptii, femeia trebuie atrasa in swing, barbatii au o atractie instinctiva spre schimbul de partenere.
Un prim indiciu privind disponibilitatea spre o relatie deschisa (swing) a partenerei este atitudinea acesteia in privinta pornografiei. Orice retinere sau dezgust legata de vizionarea unor filme de gen, vizionarea de poze de gen, evitarea cluburilor cu show de nudism, indica clar ca nu se poate nici macar pomeni de swing. Faptul ca partenera este deschisa experientelor sexuale in cuplu, ca gusta cu placere orice este legat de sex, dar nu accepta pornografia este un indiciu sigur ca nu se poate vorbi de swing.
Un alt indiciu se refera la experienta sexuala a partenerei – o femeie cu putini parteneri sexuali in viata (1-3) va fi foarte putin deschisa spre experiente swing.
Cu cat partenera este o persoana mai sociabila, mai permisiva in anturaj la flirtul cu alti barbati, “o femeie de lume”, indica o acceptare mai probabila si posibila a experientei swing si atunci nu este o problema discutia despre asta.
Oricum este necesar ca sexul in cuplu sa fie de mare calitate, sa fie satisfacator pe deplin, swingul sa fie doar bomboana de pe tort si nu o solutie a unor disfunctii sexuale de moment din cuplu.
February 13th, 2010 at 19:41
@Deianu sper sa nu te dezamageasca postul meu dar te inseli..si anume in legatura cu indiciul tau:)–” o femeie cu putini parteneri sexuali in viata (1-3) va fi foarte putin deschisa spre experiente swing.” nu are nici o legatura….. Am zambit cu asta mika cand a postat @crisssdemi ..Total ne`am regasit in acele randuri..doar ca noi aceea discutie a durat 3anisori:) si anume subiectul swing. Sotia mea a inceput prima ei experienta sexuala cu mine..si avea 26 de ani dar neinhibata si dornika,ba chiar dupa cateva luni impreuna mi`a povestit de curiozitatea ei fata de o alta femeie..si ute asa am inceput in urma cu 3 ani si un pikutz..cu o tipa…Desigur nu a iesit cum ne`àm imaginat ca o sa iasa…pt ca aparuse putina gelozie din partea ei..lucru la ce sincer sa fiu..ma asteptam 😛 Probabil ca multe alte femei din cupluri dp site…nici ea nu a fost d acord la prima discutie cu ideea de a face sex cu un alt tip..dar discutand ideea se facu` curioasa…. iar rumegand pe aceasta idee anul trecut in vara am iesit la o cafeluta cu un cuplu…restul e magie..:) @Deianu idem ca noi.. au inceput si prietenii nostrii 2 cpl swingeri…dar probabil ca sunt mai multe sotii dp hotswingers care sunt in aceasta postura…ba chiar sunt si sotii care de fapt ele au fost cu initiativa ..si nu sotul cu ideea de swing:) Un mare adevar a postat @mara_la_mare “unele femei nici nu au curajul s-o faca, si considera de datoria lor sa accepte fara sa comenteze ceea ce le impune partenerul de viata. Pentru ca nu au nici un fel de incredere in propria persoana, si sunt ingrozite la gandul ca ar putea ramane singure…” Tot secretul este in comunicare,iar daca nici cu suficienta comunicare nu se rezolva, atunci nu are rost sa insisti.. ramane vorba lui Leo .. ” Atunci sigur trebuie sa te opresti…nu-i facut pt sw”
February 13th, 2010 at 19:52
@karmacoma cred ca multi barbati ar dorii sa aiba alaturi o femeie cu personalitatea ta..cum scria si mara..”puternica” dar si noncomformista..putine femei cunosk ca si tine..sau mai bine exprimat asemanatoare tie:D Nu vreau sa fac pe psichologul..dar jos palaria:D
February 14th, 2010 at 14:51
@Ex|s][3Nz_A.K.A_cuplulcluj
Parol ca n-ar vrea, asculta la mine. 🙂
February 14th, 2010 at 15:38
Ex|s][3Nz_A.K.A_cuplulcluj eu mi-am dat cu parerea din experienta mea de viata, o simpla experienta swing in 3, si mai multe femei cunoscute intim in relatii cit de cit consistente, mai mult de 3 luni de sex activ, dar daca ar fi fost sa propun vreunei partenere modul de viata swing in niciun caz nu m-as fi incumetat sa vorbesc cu vreuna din femeile cu relatii anterioare reduse (pana la 3 fosti parteneri) despre asa ceva, sint convins ca s-ar fi terminat mult mai repede relatia. Si sincer, sint unul din barbatii norocosi care am cunoscut numai femei cu care am avut relatii sexuale bogate, cu sex normal, oral, anal, jucarii, orgasme cu juisare sau inconstienta, indiferent de experienta lor anterioara.
Mai mult, prima mea experienta sexuala am avut-o cu o femeie divortata, ne-recasatorita, activa sexual dupa primul sot cu multi alti barbati, cu 11 ani mai mare ca mine si cu care as fi avut ocazia sa intru in relatie swing cu doua alte cupluri, ea si cele 2 prietene de cafea bateau apropouri, dar barbatii respectivi nu mi-au placut deloc ca miros in primul rand, iar pe de alta parte niciuna dintre femei nu a fost mai directa cu propunerea, eu n-am inaintat pe directie, poate nu eram eu destul de interesant. La un moment dat, chiar s-a intimplat pe la Sinaia sa dormim 4 intr-un pat matrimonial mai mare, sa ne sexuim pe sub paturici cam pe tacute, dar nu s-a petrecut nimic altceva. Si, ca in alte relatii cu femei cu parteneri multi, ea se culca concomitent si cu mine si cu alti 1-3 barbati in aceeasi perioada.
Intr-o a doua si a treia relatie in facultate, am avut iubite tot femei active sexual, cu experienta sexuala buna, si care aveau inca un barbat cu care si-o trageau cit timp nu ieseau cu mine, in sfirsit, eu nu am fost si nu sint un tip gelos, dar am aflat tirziu chestia asta in ambele cazuri, reactia mea a fost sa le propun s-o facem la comun, asa numita “posta in 3” daca tot am schimbat fluidele intre noi si nu a iesit vreo boala intre timp. Am patit ca sa renunte la relatia cu mine, desi le vorbisem chiar foarte frumos, fara reprosuri sau jigniri, s-au simtit considerat curve, desi erau femei cu experienta de mai mult de 5-6 barbati la viata. Din momentul acela nu m-am mai riscat cu propuneri swing cu nimeni si nici nu s-a ivit macar vreo aluzie pe tema in toate relatiile avute pina acum.
Cazul tau, Ex|s][3Nz_A.K.A_cuplulcluj, mi se pare mai degraba o exceptie.
O femeie cu 1, 2, 3 barbati (iubiti) in viata nu isi poate controla suficient sentimentele, trairile incit sa accepte usor experiente swing sau chiar un mod de viata swing, eu unul nu as recomanda ca in acest caz sa se initieze discutii despre asta.
Chiar este ideal ca femeia sa aiba initiativa propunerii, dar cred ca in mai putin din 10-15% din cuplurile swing s-a intimplat asa ceva.
February 14th, 2010 at 15:40
edit “considerate” in loc de ‘considerat”.
February 16th, 2010 at 03:08
Eu cred ca Karma stie,vrea,dar nu poate sa inteleaga cum se mananca aceasta problema.Sunt oameni si oameni,unii care stiu ce vor si altii care nu,oameni care au idei preconcepute si altii nu,oameni care sunt deschisi la nou si altii nu.Ideea e ca trebuie ca cel care vrea sa-Si converteasca partenerul nu trebuie sa gandeasca strict ca din topor cum vad ca e karma.
February 16th, 2010 at 06:26
Joker problema la tine este ca nu stii, nu vrei si nici nu poti sa pricepi niste chestii si dupa cum vezi nici n-am vreo pretentie de la tine sa modifc ceva. Pana una alta, vezi-ti matale de placerile si de deschiderea ta si incearca sa nu judeci si nici sa cantaresti deciziile si placerile altora, sa nu te rupi, nu de alta. Mi-e lene sa mai scriu pentru a 5 a oara cum e faza cu fiecare face ce vrea si ce-i place dar da-mi voie sa te scot din neagra nestiinta spunandu-ti ca swing-ul nu e culmea deschiderii mintii mai draga mai.No, ai grija la topor 😉